Image
Image

خدمات پس از فروش

 

شرکت تهران فوکا با انتخاب برند Fujifilm به عنوان یکی از معتبرترین کمپانی های صنعت پزشکی جهان، آمادگی خود را جهت تجهیز بخش تصویربرداری بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور، با پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری اعلام می نماید. همواره تلاش ما بر این است که هموطنان عزیز کشورمان بتوانند از تکنولوژی روز دنیا در کنار تخصص پزشکان محترم بهره مند شوند.

 

 

همچنین با افتخاراعلام می داریم، شرکت تهران فوکا کلیه خدمات پس از فروش دستگاه های تصویربرداری، از ابتدایی ترین مراحل راه اندازی را ارائه می نماید که شامل گام های ذیل است.

گام اول : مشاوره فنی

گام دوم : جانمایی، طراحی و برنامه ریزی

گام سوم : نصب دستگاه تصویربرداری 

گام چهارم : ارائه خدمات تخصصی پس از فروش و پاسخگویی 24 ساعته

گام پنجم : خدمات پشتیبانی، نگهداشت پیشگیرانه، تامین قطعات یدکی (شامل انبار مجهز و کامل از قطعات یدکی) و سرویس های دوره ای منظم

گام نهایی : امکان ارتقاء نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه ها

Image

مشاور فنی

 

مشاور فنی پروژه های مراکز درمانی و بیمارستانی به لحاظ ماهیت از اهمیت ویژه ای برخورداراست.

در این پروژه ها حوزه های تخصصی مختلفی از جمله معماری، ساخت، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی، آی تی و ساختمانی مطرح می شود.

به منظور بهره برداری از یک پروژه درمانی موفق، مشاوره تخصصی با تمامی کارگروه های مرتبط، الزامیست.

گروه فنی شرکت تهران فوکا با تعهد بر ارائه مشاوره فنی پروژه های مراکز درمانی و بیمارستانی در حوزه تجهیزات پزشکی، تمامی  جزئیات لازم جهت نصب دستگاه های تصویربرداری بیمارستانی را در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد. در این راستا مشاوره تخصصی شامل بازدید اولیه سایت، جانمایی صحیح تجهیزات پزشکی و ارائه جزئیات فنی وساختمانی و الکتریکی برای راه اندازی دستگاه ها انجام می گیرد.

جانمایی, طراحی ,برنامه ریزی و نصب دستگاههای تصویربرداری

 

جانمایی، طراحی و برنامه ریزی های لازم جهت بهره مندی از تجهیزات پزشکی، یکی از مهمترین گام های نصب و راه اندازی موفق تجهیزات پزشکی است. شرکت تهران فوکا با بهره گیری از تیم متخصص، یکی از پیشگامان ارائه خدمات در زمینه طراحی فضاهای درمانی شامل اتاق ماموگرافی و رادیولوژی دیجیتال می باشد.

Image

نصب دستگاه های تصویر برداری

ارائه خدمات تخصصی پس از فروش

 

نگهداشت پیشگیرانه، تامین قطعات یدکی (شامل انبار مجهز و کامل از قطعات یدکی) و سرویس های دوره ای منظم


یکی از اولویت های اصلی در شرکت تهران فوکا، مشتری مداری و تامین رضایت مشتری است. عدم وجود هرگونه شکایت از سوی مراکز درمانی و بیمارستانی و مشتریان محترم درسایت رسمی اداره تجهیزات پزشکی کل کشور گویای این امر می باشد.

درحال حاضر تیم فنی متخصص و آموزش دیده شرکت تهران فوکا، خدمات پس از فروش و پشتیبانی بیش از 2000 دستگاه تصویربرداری را در سراسر کشور، به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد.



امکان ارتقاء نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های ارائه شده


تیم مهندسی بخش پشتیبانی شرکت تهران فوکا با تکیه بر دانش روز و دوره های آموزشی منظم که از سوی کمپانی فوجی فیلم برگزار میگردد، به صورت دوره ای، دستگاه های تصویربرداری را از نظر نرم افزاری آپدیت و آپگرید میکند. همچنین با وجه آپگریدبل بودن دستگاه ها افزودن آپشن های جدید و کامل کردن دستگاه ها ممکن می باشد. به عنوان مثال آپگرید دستگاه ماموگرافی مرکز تصویربرداری دکتر احمدی نژاد به توموسنتز.

Image

خدمات گارانتی

 

کلیه محصولات شرکت تهران فوکا به مدت یک سال از زمان فروش، دارای گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند. شرکت تهران فوکا در طی مدت یک ساله گارانتی متعهد است (چنانچه شامل موارد نقض گارانتی محصول نشود) هرگونه ایراد محصول را در اسرع وقت به صورت رایگان رفع نموده و یا در صورت لزوم تعویض نماید. ضمنا این شرکت آماده ارائه خدمات به صورت قراردادی جهت تعمیر و نگهداشت دستگاه ها با بیمارستان ها، مراکز پزشکی و کلینیکی در سراسر کشور می باشد. 

معرفی تعدادی از پروژه های اجرا شده شرکت تهران فوکا

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

شرکت تهران فوکا

logo fuji   نماینده انحصاری FUJIFILM ژاپن در ایران

نشانی: بلوار میرداماد، بین نفت شمالی و مدرس،
نبش کجور، ساختمان فوجی فیلم، پلاک ۲۲۹/۱